Δευτέρα 25 Απριλίου 2011

Ο ΑΓΙΟΣ ΡΑΦΑΗΛ Ο ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟΣ






ΑΥΡΙΟ 26/4/2011 ΕΙΝΑΙ Η ΕΟΡΤΗ ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟΥ ΑΓΙΟΥ ΡΑΦΑΗΛ,ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΚΑΡΥΕΣ ΘΕΡΜΗΣ ΛΕΣΒΟΥ.


Ο Αγιος Ραφαηλ γεννηθηκε το 1410 μ.Χ. στην Ιθακη.Οι γονεις του, Διονυσιος και Μαρια Λασκαριδη,ηταν πιστοι χριστιανοι και οικονομικα ευκαταστατοι. Το ονομα που εδωσαν στον Αγιο ηταν Γεωργιος. Οι γονεις του φροντισαν τοσο για την γενικη του μορφωση οσο και για την χριστιανικη του παιδεια,ετσι ο Αγιος μεγαλωνοντας εγινε ενας ευσεβης και θερμος χριστιανος ο οποιος παραλληλα διεθετε υψηλη μορφωση και ευφυια. Ο Αγιος Ραφαηλ ελαβε το βαθμο του αξιωματικου στο Βυζαντινο στρατο. Αργοτερα αφησε την στρατιωτικη του καριερα και εγινε μοναχος,λαμβανοντας ταυτοχρονα και το ονομα Ραφαηλ. Διετελεσε ιερεας στον ναο του Αγιου Δημητριου του Λουμπαδιαρη στην Αθηνα. Περα απο τα ιερατικα του καθηκοντα,ανεπτυξε και μεγαλη αποστολικη δραση που εγινε γνωστη στην Κωνσταντινουπολη. Συνεπεια αυτου ηταν να κληθει ο Αγιος Ραφαηλ στην Βασιλευουσα, να χειροτονηθει Αρχιμανδριτης, και να λαβει το αξιωμα του Πρωτοσυγκελου. Η υψηλη μορφωση και η ευφυια του Αγιου ειναι ο λογος που σταλθηκε ως εκπροσωπος του Πατριαρχειου σε πολλα συνεδρια σε διαφορες χωρες σε μια απο αυτες τις αποστολες, στη Γαλλικη πολη Μορλαι, ο Αγιος γνωρισε εναν Ελληνα σπουδαστη απο την Θεσσαλονικη τον Νικολαο. Συνδεθηκαν με αδερφικη φιλια και ο Νικολαος αφησε τις σπουδες του και εγινε ακολουθος του Αγιου Ραφαηλ. Η αποφραδα ημερα της 29ης Μα'ι'ου του 1453,που η πολη επεσε στα χερια των Τουρκων βρηκε τον Αγιο Ραφαηλ και τον ακολουθο του Νικολαο στην Θρακη. Προσπαθωντας να γλιτωσουν απο την Τουρκικη λαιλαπα σχεδον ενα χρονο αργοτερα,μαζι με αλλους προσφυγες,ο Αγιος Ραφαηλ και ο Νικολαος εγκαταλειπουν την Θρακη με πλοιο απο την Αλεξανδρουπολη,εχοντας ως προορισμο την Μυτιληνη. Στο νησι εφτασαν στις 14 Μαρτιου του 1454. Εκει αρχισαν την αναζητηση ενος μοναστηριου στο οποιο θα συνεχιζαν το βιο τους. Ο προεστος της πολης Θερμη, Βασιλειος, τους υπεδειξε ενα ιστορικο μοναστηρι στις Καρυες,αφιερωμενο στα γενεθλια της Θεοτοκου. Εκεινον τον καιρο στο μοναστηρι ειχε απομεινει μονο ενας καλογερος. Σε αυτο το μοναστηρι εγινε Ηγουμενος ο Αγος Ραφαηλ.


ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΩΝ ΝΕΦΡΩΝ (ΘΑΥΜΑ)
Γεια σας με λενε Ειρηνη και θα σας πω το θαυμα που εκανε  σε μενα ο Αγιος Ραφαηλ. Ημουν μωρο οταν προσβληθηκα απο ενα μικροβιο στα νεφρα το οποιο τα ειχε καταντησει αχρηστα. Οι γονεις μου με πηγαν απο το ενα νοσοκομειο στο αλλο,και μου εκαναν αλλεπαλληλες ενεσεις χωρις κανενα αποτελεσμα.Οταν μια μερα στο νοσοκομειο η μαμα μου αρχισε να κλαιει,τοτε την πλησιασε μια γυναικα που πουλουσε εικονες και την ρωτησε γιατι κλαιει και η μαμα μου εξηγησε το προβλημα μου. Τοτε η γυναικα της εκανε δωρο μια εικονα του Αγιου Ραφαηλ που ηταν μαζι με τον Αγιο Νικολα και την Αγ. Ειρηνη,και της ειπε να προσευχηθει στον Αγιο Ραφαηλ και θα την βοηθησει.Η μαμα μου τη δεχτηκε με χαρα. Εκεινο το βραδυ η μαμα μου προσευχηθηκε με δακρυα στα ματια.Αργοτερα την πηρε για λιγο ο υπνος,και ενα ονειρο την ξυπνησε.Ειδε ενα φως που πλημμυριζε το δωματιο και ενα φωτεινο προσωπο να της κανει νοημα να κανει ησυχια,και να μην φωναζει και με ξυπνησει. Ηταν ο Αγιος Ραφαηλ. Μου χα'ι'δεψε το μετωπο και εξαφανιστηκε.Μετα απο δυο μερες πηγαμε με τους γονεις μου στο νοσοκομειο παιδων στην Αθηνα για να με εξετασουν.Ο γιατρος μετα απο την εξεταση βγηκε απορρημενος και ειπε στους γονεις μου γιατι με εφεραν στο νοσοκομειο αφου ειμαι υγιεστατη.

ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΟΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΡΑΦΑΗΛ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΝΙΩΣΟΥΝ ΜΙΑ ΔΥΝΑΤΗ ΨΥΧΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου